Ev encam dibe ku hûn hîs bikin ku nexweşên we ne li ser medyaya civakî ne. Ev xeletiyek mezin e. Tevî nebûna tevlêbûnê jî, gelek kes berî ku biçin cem wan, çalakiya saziyên bijîjkî li ser medyaya civakî kontrol dikin. Kîjan medyayê kontrol dikin Ew pir caran kîjan medyayê kontrol dikin? Li vir qaîdeyek tune. Demên ku pîşesaziya bijîjkî xwe tenê li ser platformên profesyonel û ciddî pêşde dibir, derbas bûn. Kirrûbirra medyaya civakî ji bo sektora tenduristiyê li ser linkedin û tiktok tê meşandin.
Balkêş e, ew platforma çînî û youtube e ku ji hêla bijîjkan ve bi dil
Xizmeta SMS ya Bulk bikirin xwazî têne bikar anîn. Lêb k hîn jî di pêş engiyê de ye - ew pir caran ji hêla bazarên Amerîkî ve hate bikar anîn da ku karûbarên bijîjkî yên bijîjkî pêşve bibin Mînakên çalakiyên bandorker ên li ser medyaya civakî di dermanê de wêneya medyaya civakî ya ku ji hêla bazirganan ve ji bo pêşvebirina karûbarên bijîjkî têne bikar anîn navgîna giştî û gerdûnî ya ku tê de hûn dikarin ji temaşevanek berfireh re biaxivin.